← Tilbage til bloggen

Københavner joke

Hvorfor tog københavnerne en stige med i skole. Fordi de havde hørt det var en højskole.

Hvorfor tog københavnerne en stige med i skole.
Fordi de havde hørt det var en højskole.

Læs også

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *